dinsdag 6 september 2011

Foto's enzo

Wat een herfstdag vandaag! Met een glas thee even pauzeren achter de laptop voordat ik begin met nieuwe foto's maken voor de website.

Ik kwam deze prachtige foto's tegen van Lorna Freitag:




Geweldig hoe zij werkt met kleur en sfeer!

Nog zo'n goede fotografe, Christel Skree uit Denemarken. Van haar mocht ik deze foto gebruiken op mijn website:


Maar deze zijn ook cute!





Het werk van de Nederlandse fotograaf Peter Honcoop vind ik ook heel goed. Hij maakte bijna 11 jaar geleden (time flies! ) onze trouwreportage - en nog steeds vind ik deze geweldig. Deze foto's heb ik niet digitaal, maar even 'n indruk:



Nou, dat werk ga ik niet verbeteren, maar toch maar aan de slag nu met m'n Canon...
Klik!

Groet!


10 opmerkingen:

  1. Ha Heidi,

    Wat leuk dat je een blog hebt! Ziet er heel mooi uit, helemaal jouw stijl! Ik ga je volgen.

    Fijne dag! Groet, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn echt prachtige fotos!!!
    vooral van het jongetje op die koffers! Geweldig!!
    fijne dag en succes met het fotos maken he,
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt die in dat rieten mandje echt een uitblinker, zo mooi,

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's inderdaad. Op zo'n herfstige dag als vandaag vind ik het ook heerlijk om alle blogs te lezen of om met een kop thee een fijn woonblad door te bladeren...

    Lieve groetjes,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Heidi,

    Wat leuk.....ook aan het bloggen!
    Ik ga je volgen hoor!!! En die foto's zijn
    erg leuk, maar foto's van kleine baby's vind ik altijd zo lief en vertederend!!

    Groeten Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hej från Spanien Vigo ... igen efter en mycket lång semester, besöka dina blogginlägg .. Jag har sett dyrbara ..... besöka min blogg .... jag satte pannan för att se om du gillar jag bjuda in dig till blogg för att dela mina recept och kramar och pussar .. Marimi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat een mooie foto's!
    Super die kleine mensjes..dat zwartkoppie, schitterend!
    Helaas lukt het niet om me aan te melden bij je als volger, als iemand het probleem kent én de oplossing hoor ik dat graag!
    Groetjes, fijn weekend, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank voor jullie reacties!

    @Hannie, wat vreemd dat je me niet kunt volgen. Zelf kan ik bij veel mensen geen reactie achterlaten met mijn Google-account, ook al zoiets raars... Zo jammer! Als iemand een tip heeft, hoor ik het graag!

    Fijne dag, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was eens even mijn volgers aan het bekijken en zo kom ik hier dus....
    Wat leuk, en jammer dat ik niet meer voor de kleding van mijn jongens hoef te zorgen. Anders wist ik het wel.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig als je reageert!